În conformitate cu Legea Republicii Moldova nr.105-XV din 13.03.2003 „Privind protecția consumatorului”, există posibilitatea în decurs de 14 zile calendaristice, de a înlocui cu un produs similar sau de restitui contravaloarea lui, dacă produsul nu este utilizat, nu  si-a pierdut calitătile de consum și dacă există probe că a fost cumpărat de la un comerciant cu amănuntul cu bonul fiscal.

RETUR

Reducerea corespunzătoare a preţului sau restituirea contravalorii produsului în cadrul termenului de garanţie, în caz de deficienţe care nu sînt imputabile consumatorului, se face necondiţionat de către vînzător într-un termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data înaintării reclamaţiei de către consumator.

Returnarea mărfurilor este posibilă numai din următoarele motive:

  • Dimensiunea este mare sau mică și este imposibil să se schimbe pentru același model de dimensiuni diferite
  • Marfă nu se potrivea în aparență
  • Marfă este de calitate slabă

*RESTITUIRILE DE BUNURI ACHIZIȚIONATE ÎN MAGAZINELE PUMA MOLDOVA POT FI EFECTUATE NUMAI LA MAGAZINELE PROSPORT, LA ADRESA:

  1. bd. Moscova 9/5

Returnarea bunurilor achiziționate în unul din magazinele fizice PROSPORT nu este posibilă prin intermediul magazinului online.

Pentru a efectua o returnare, este obligatoriu să aveți la dumneavoastră bonul de achitare.

 

formular de retur

Perioada de returnarea mărfii

În termen de 14 zile de la primirea comenzii, clientul are dreptul de a returna produsele achiziționate on-line din magazinul PROSPORT. Pentru inițierea procesului de restituire a contravalorii produsului, Vă rugăm să сompleta formularul de retur în sus. Returnarea mărfii de calitate corespunzătoare este posibilă în cazul, dacă este păstrată starea de marfă. (ambalaj, etichete). Marfuri folosite sunt nerambursabile. Aceleași reguli de returnare se aplică produselor din secțiune «Reducere» și «Last Size». Vă rugăm să păstrați chitanțele astfel încât să puteți returna sau schimba bunurile achiziționate din magazinul online Puma Moldova.

Metoda de returnare

  • La returnarea bunurilor în magazin PROSPORT, este necesar să se depună originalele următoarelor documente:
    • pașaport
    • bonul fiscal
  • Prin serviciul de curierat furnizat de companie “MULTIMOBILE SRL” S.R.L. Returnarea mărfurilor se plătește de către cumpărător. Costul este de 70 lei. La returnarea mărfurilor prin curier, este necesar să transferați mărfurile de tipul corespunzător, după ce au sigilat-o în prealabil într-un pachet suplimentar. Pachetele deschise nu sunt acceptate de serviciul de curierat.

Metodă de returnarea banilor

  • Pentru comenzile preplătite, banii sunt transferați pe cardul bancar cu care a fost plătită comanda pe site. Veți primi confirmarea returnării prin e-mail după ce aceasta a fost efectuată. Transferul este efectuat de până la 14 zile calendaristice după primirea și verificarea bunurilor returnate. Dacă trec mai mult de 14 zile fără să vă intre în cont suma rambursată, vă rugăm să prezentați această confirmare entității dumneavoastră bancare, care va putea astfel să vă ajute să accelerați procesul.
    ”MULTIMOBILE SRL” nu poartă răspundere pentru reținerile băncii la returnarea mijloacelor bănești.

Pentru comenzile plătite în numerar la primire, rambursarea este posibilă în mai multe moduri:

  1. a) Cu numerar în oricare dintre magazinele Puma din Chișinău sau la sediul central al firmei „GHS-COM” S.R.L, situat la adresa – bd. Cantemir 6. O cerere de retur se face direct in magazin.
  2. b) Prin transfer într-un cont bancar. Termenul de transfer – până la 14 zile calendaristice de la primirea și verificarea mărfurilor returnate. O cerere de retur trebuie efectuată pe site.

Condiții obligatorii:

  • Pentru a returna un articol, trebuie să completați formularul de cerere care vă va fi trimis la adresa poștală indicată.
  • Vă rugăm să rețineți că contul bancar trebuie să fie deschis în lei moldovenești (MDL).
  • Cererea trebuie să fie tipărită și semnată personal de către solicitant. Fără semnătură, cererea este considerată nevalidă și returnarea nu va fi procesată.
  • Cererea completată și semnată trebuie să fie transmisă împreună cu bunurile returnate curierului.
  1. c) Ramburs la livrare prin posta. O cerere de retur trebuie făcută pe site.

Refuzul înlocuirea produsului de calitate corespunzătoare

În conformitate cu Legea Republicii Moldova nr.105 din 13.03.2003 „Privind protecția consumatorului”, LISTA produselor nealimentare de calitate corespunzătoare ce nu pot fi înlocuite cu un produs similar

  • Confecţii şi articole din tricot (articole de lenjerie de corp, lenjerie de pat, articole de ciorăpărie).

GARANȚIE

Termenul de garanție este de 30 de zile de la data achiziționării produsului. Reclamațiile apărute din partea consumatorilor în decursul a 30 zile, pot fi satisfăcute doar în cazul în care produsul a avutun viciu ascuns (defect de fabricație) nu și în condițiile de uzură normală.

Procedura de depunere și examinare a plângerii
1. În perioada de garanție, consumatorii depun plângeri cu privire la produsele neconforme inițial vânzătorului.
2. Concomitent cu depunerea unei reclamații, consumatorul prezintă o copie a chitanței de numerar sau a altui document care confirmă achiziția (inclusiv cardul de garanție).

CREANȚE

Dacă mărfurile achiziționate în magazinul online PROSPORT nu îndeplinesc standardele noastre de calitate, Dvs. puteți completa formularul de retur care în opinia dvs. conțin un defect, într-un mod convenabil pentru dvs. Puteți citi termenii rambursării de mai sus.

Bunurile supuse căsătoriei trebuie returnate magazinului online sau magazinului PROSPORT (puteți găsi modalități disponibile de returnare a bunurilor și a banilor de mai sus) pentru examinare. Vă rugăm să contactați operatorii noștri dacă aveți întrebări la telefon + 37379041166 sau prin e-mail [email protected]. Reclamațiile sunt acceptate doar pentru acele produse care au fost achiziționate în magazinul online PROSPORT.