În conformitate cu Legea Republicii Moldova nr.105-XV din 13.03.2003 „Privind protecția consumatorului”, există posibilitatea în decurs de 14 zile calendaristice, de a înlocui cu un produs similar sau de restitui contravaloarea lui, dacă produsul nu este utilizat, nu  si-a pierdut calitătile de consum și dacă există probe că a fost cumpărat de la vânzător.

SCHIMB

Schimbul de bunuri este posibil numai din următoarele motive

  • Mărimea este mare
  • Mărimea este mică

Este posibil să faceți schimb de mărfuri pentru același model într-o dimensiune diferită (dacă este disponibilă). În cazul în care produsul necesar schimbului nu este disponibil, consumatorul are dreptul de a cere rambursarea costului bunului.

IMPORTANT! In cazul in care solicitati schimbul de marime, pe linga formularul pe care il completati, sa indicati obligatoriu in comentariul comenzii Dvs marimea care doriti la schimb (in cazul schimbului de marimi). Fara plasarea informatiei respective in comanda Dvs., nu vom putea efectua schimbul de marime!
Livrarea mărimii necesare este plătită de cumpărător, căci pentru a schimba mărimea trebuie să plasați o nouă comandă. Costul livrării este de 100 lei (pe regiune), iar gratuit în Chișinău.

Refuzul înlocuirea produsului de calitate corespunzătoare

În conformitate cu Legea Republicii Moldova nr.105 din 13.03.2003 „Privind protecția consumatorului”, LISTA produselor nealimentare de calitate corespunzătoare ce nu pot fi înlocuite cu un produs similar

  • Confecţii şi articole din tricot (articole de lenjerie de corp, lenjerie de pat, articole de ciorăpărie).

GARANȚIE

Termenul de garanție este de 30 de zile de la data achiziționării produsului. Reclamațiile apărute din partea consumatorilor în decursul a 30 zile, pot fi satisfăcute doar în cazul în care produsul a avutun viciu ascuns (defect de fabricație) nu și în condițiile de uzură normală.

Procedura de depunere și examinare a plângerii
1. În perioada de garanție, consumatorii depun plângeri cu privire la produsele neconforme inițial vânzătorului.
2. Concomitent cu depunerea unei reclamații, consumatorul prezintă o copie a chitanței de numerar sau a altui document care confirmă achiziția (inclusiv cardul de garanție).

CREANȚE

Dacă mărfurile achiziționate în magazinul online PROSPORT MD  nu îndeplinesc standardele noastre de calitate, Dvs. puteți completa formularul de retur care în opinia dvs. conțin un defect, într-un mod convenabil pentru dvs. Puteți citi termenii rambursării de mai sus.

Bunurile care prezintă defecte trebuie returnate magazinului online sau magazinului PROSPORT MD (puteți găsi modalități disponibile de returnare a bunurilor și a banilor de mai sus) pentru examinare. Vă rugăm să contactați operatorii noștri dacă aveți întrebări la telefon + 37379041166 sau prin e-mail [email protected] . Reclamațiile sunt acceptate doar pentru acele produse care au fost achiziționate în magazinul PROSPORT MD .